TWILIGHT SAGA

Som ni vet kommer ju först böckerna ut innan dom självaste filmerna ens görs,
jag själv har sett första Twilight filmen och Läst alla böckerna.
För er som ännu inte läst dom: GÖR DET!
dom beskriver allt så bra och man förstår allt så mycket bättre.



Första boken "om jag kunde drömma"



Andra boken "när jag hör din röst"



Tredje boken "Ljudet av ditt hjärta"


Fjärde boken "så länge vi båda andas"

Jag själv är inte en person som gillar att läsa mycket böcker
men dessa böcker kunde jag inte slita mig ifrån, dom var så himla bra.
Av dessa fyra böcker så hade jag två favoriter, alla väldigt bra men hade två jag gillade extra mycket,
dessa var då andra boken "När jag hör din röst" och tredje boken "Ljudet av ditt hjärta".
Ni måste dock läsa dessa själva för att inse hur bra dom verkligen är!

När jag var i Piteå på bokia såg jag även att den nya boken kommit ut,
dock så är det en helt ny historia men säkert bra den med, ska försöka låna den på biblioteket
om jag nu hittar den :)
 
Boken heter iallafall "Genom dina ögon" och ser ut såhär:

"Genom dina ögon"




(bilder från google)

//johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0