Mode

Vi har bestämt att inte ha så mycket mode på bloggen om
det nu inte är nå prylar som hör till självaste "vampyr" temat.

Men idag tänkte jag snabbt ha detta som ett litet mode inlägg för
jag fick bara lust till det men lugna vi ska fortsätta
hålla er uppdaterad i "vampyr världen" också :)

Jag vill så gärna ha dessa skor, är så himla mysiga.
har letat överrallt men antingen är dom slut sålda
eller kostade över 500 kr.
Eller så fanns dom inte i min storlek.
Hemskt, jag vet. Har ännu inte kikat övverallt men på väldigt många butiker.
Någon som har någon aning om var dessa läckerheter kan finnas?


Finns massa olika sådana på butiker men
jag föll för dessa dom är inte så snygga på denna
bild men ni som har eller har sett dessa skor irl
vet vad jag snackar om! MYYSIGA!!<3
//Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0