Stress

Jag blev så lättad när jag såg att Emilie skrivit några inlägg på bloggen,
jag har verkligen inte haft tid och har skjutit undan den en hel del.
Men nu tänkte jag ta och skriva ett inlägg jag med, hinner inte med så mycket mer.

Nu ska jag göra något som kan vara lite roligt faktiskt, något som heter falsk sanning!
Det kan handla om bloggen, twilight eller vilken film eller bok eller kändis som helst och
såklart om oss som skriver bloggen.

Jag ska säga en sak som kan vara falsk eller en sak som kan vara sant, sen är det upp till er att gissa rätt och så kommer jag med sanningen, senare i veckan.

Om det verkligen är något som händer eller har hänt.

 till dagens ?falska sanning?


"Johanna som är med och sköter bloggen målar sina tånaglar rosa
för att hon tycker det ser gulligt ut."


dåså är detta påstående sant eller falskt?
//Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant .. va vinner jag nu???

2009-10-22 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0