SERIER

Tänkte ta upp lite av de serier jag har tittat/tittar som har med vampyrer,
en som jag följde för några år sedan är ju "Buffy the vampire slayer"
väldigt bra och var ganska så populär då. Av den serien startades sedan "Angel"
En vampyr som kämpar för att bli god.

Den nya serien har de både pratats mycket om och varit många
skriverier om ni vet nog vilken jag menar: "true blood".
Har själv inte sett den men folk verkar tycka den är bra.
Sen finns ju även en serie jag typ bara sett någon del av men verkar hur bra som helst är "Moonlight".


"Buffy the vampire slayer" repriser går vardagar
på tv400 kl 16.25


Angel, serien har gått ett tag men
tror inte den går just nu sitter
spänd och väntar på nya säsongen.


"True blood" har själv
inte sett den men har hört att den är bra.
Läs mer om den HÄR!



"Moonlight"
En serie jag sett ett fåtal gånger läs mer om den här!


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0