NEW MOON/Johannas åsikt

Ikväll har jag varit på NEW MOON PREMIÄREN!
Läste i morse i tidningen att de var en snubbe som dissade filmen så jag
gick och såg filmen med låga förväntningar och gissa vad?
Den var jätte bra! Inte tråkig eller dålig som snubben i tidningen sa!
Jag gillar Twilight och jag gillar New moon, nu längtar jag till tredje filmen !!

Men iallafall av 10 poäng får filmen 9,5/10 poäng.
Med andra ord så var den riktigt bra!

Spänningen, snyggingarna i filmen. Allt bra, definitivt värd att se :)

Vilka mer än jag har varit och sett filmen idag? och vad tyckte ni?




//Johanna


 


Kommentarer
Postat av: mammagladh

Vad kul att du gillade filmen. Jag har inte sett någon utav filmerna :-(

2009-11-22 @ 20:54:04
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0