Vampiresenses/Johanna HissarDissar

Nu är ju vintern nästan här, kyan kommer och dagarna blir allt mörkare.
Nu ska jag Hissa allt bra (3) med vintern och dissa (3) allt de dåliga med vintern.

Vi börjar med de 3 bästa sakerna
- Mysiga jackor, mysiga kläder alltid bra!
- En jul utan snö är aldrig bra!
- det super härliga duntäcket! åååhh, najsigt!

slutar med det 3 dåliga sakerna
-Dålig hy, själv får jag torr hy! usch!
-Kylan&snön, inte helt okej alla dagar.
-Den hala isen, man halkar ju ihjäl sig, hemskt värre!

Finns flera dåliga och bra saker med vintern men valde att bara ta upp tre för då får jag chansen att fråga er,
vad tycker ni är de sämsta/bästa med vintern? Förklara! :)

Snö hamnade på båda listorna för jag både hatar snön och absolut älskar snön.
men de finns väl bra och dåliga sidor med allt..

Nu till saker jag tycker är helt otroliga uppfinningar nu till vintern, och då hissar jag verkligen helosan salva (till händerna) Lypsyl/idomin till läpparna. Det gör att jag inte blir hel tokig på vintern. och jag slipper min torra hy jag får på vintern, speciellt läpparna så då är idomin salvan och lypsylen till stor hjälp! :)



//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0